FW: D66 on demerol

Aris B. B.Aris at TK.PARLEMENT.NL
Mon Sep 9 23:44:16 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Aris B.
Verzonden: maandag 9 september 2002 23:43
Aan: 'Fritz van Rikxoort'
CC: 'D66 at nic.surfnet'
Onderwerp: RE: D66 on demerol

Beste Mensen,

voor je op een willekeurige maandagavond iets over het verloop van peilingen
zegt, voortaan even de website van het SBS6-programma"De Stem van Nederland"
aanklikken (via: www.sbs6.nl); vanavond blijkt dat de LPF zich dankzij het
platte populisme van broek-in-de-hens (Amerikaans Argot: "pants afire") en
"bier Nawijn..." licht herstelt ten koste van VVD en CDA. En rond 80% van de
Nederlanders verwacht niet dat de (LPF-)ministers zich iets van Balkenende's
verbod op proefballonnen aan zal trekken. Als zoiets beter is dan welke
Paarse combinatie hoor ik het graag. Bij een Verantwoordelijke Samenleving
hoort een dito regeringsstijl...

Bernard Aris