Justitie gaat maat door...

Sat Sep 7 22:47:39 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Martin Lentink <martinlentink at d66putten.nl>
Datum: vrijdag 6 september 2002 16:48

>Marc,

>Voor zover ik kan zien heeft Fritz dus op z'n minst voor een deel gelijk.

De persoficier van justitie melde de mede-/gedeelde verdachtheid van VvdV
met die vrouw op radio en tv.

Maar niet dat het zijn of welke vrouw dan ook betrof. Formeel correct
begreep ik, maar snap dat laatste eigenlijk helemaal niet hoor. Omdat toch
iedereen weet om wie het gaat, maar ja.

>Fritz,

>Wat is jouw emotionele binding met deze zaak?

Tweeerlei.
Allereerst de politieke, rechtvaardigheidsgevoelige, en mijn rationele en
emotionele betrokkenheid bij mijn ideaal van D66 als mijn partij. Waar gaan
we heen, wat en wie komen we wel en niet voor op, e.d.
De tweede was ook al bekend, en vond ik ook integer direct te melden toen
dat relevant was geworden op 6 mei. Ik kende Pim persoonlijk als lieve,
liefhebbende en uiterst zorgzame vriend. Maar dat maakt het niet onmogelijk
mee te blijven denken en praten over Nederland, D66, politiek, mits ik mij
bewust ben van mijn persoonlijke gevoelens en deze niet mijn politieke laat
bepalen. Zoals trouwens iedereen al zijn of haar persoonlijke betrokkenheid
bij allerlei menselijke zaken en belangen in de politiek moet omzetten in
algemene doelen en opvattingen.

>Als je morgen in Arnhem bent, zullen we elkaar dan eens de hand schudden?
>
>Martin

We hebben elkaar vast gezien, en had je heel graag de hand geschud, maar hoe
zag jij er vanmiddag uit?

Fritz