Justitie gaat maat door...

Fri Sep 6 09:58:14 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc,

Het is hopeloos:

Je verwijt mij wat een hoogleraar stelt, een autoriteit, die ik slechts heb
aangehaald (met duidelijke quote-tekens, die jij vals weghaalt om mij
verwijten te kunnen maken of de les te lezen) en zegt mij dat ik in een
scheikundeboek moet kijken ipv het onderzoeksrapport en de onafhankelijke
hoogleraar sereius te nemen.

Je ontkent wat de persofficier heeft verklaard, alsof het maar een
bewerinkje van mij is: beiden verdacht mbt. explosief- en brandbommateriaal.

Je verdraait mijn woorden om er onzinnige vragen over te stellen zoals:
crimineel als je links bent?

Je jammert met zware woorden zwart-wit onzin die je zeker schijnt te weten
zonder onderbouwing, woorden en zaken die overigens niet terzake doen in je
reaktie op mijn woorden, ze doen aan mijn woorden niets af, hoewel je in je
toon en volgorde dat wel suggereert:
gebombardeerd, scheikunde, schande, treiteren, uppie, gedonder met zijn
vriendin, Dutroux, schandaal, onschuldig, draaf vreselijk door, wij? tuig
van de LPF, medelijden met Fortuyn.

Ik hoop dat dit niet representatief is voor de emotionele en rationele staat
van onze partijgenoten, want dan zie ik het heel erg somber in, de nabije
toekomst van D66.

Fritz van Rikxoort