Justitie gaat maat door...

Thu Sep 5 12:05:19 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, eerder:

 Fritz van Rikxoort <fritz at rikxoort.demon.nl> pruttelde tegen:
>Kan inderdaad niet, zulke combinaties van chemicalien in huis hebben, ben ik
>met je eens, en als je er ook nog die capsules, plakken lood en zogenoemde
>time-power-unit bij had, dan zou ik weleens willen weten wat je daarmee van
>plan was dan...

 Als middelbare scholier maakte ik zelf vuurwerk. Ook wel straalmotortjes
 voor papieren vliegtuigjes. Daar heb je dit soort zaken (suiker, zwavel,
 koolstof komen van pas) voor nodig. Het gaat trouwens om de kaliumchlo-
 raat uit het lijstje. En dat kan men gewoon in de winkel kopen.
 Natriumchloraat kan men trouwens zelf maken (uit keukenzout en water).

>Veel onzin gehoord weer gisteren trouwens op tv en radio.
>(...) hoe zielig het is voor Volkert dat zijn zoontje onverzorgd

 Het gaat niet om Volkert vd G., het gaat om Petra L. Je kan toch niet
 een onschuldige arresteren teneinde een ANDER daarmee onder druk te
 zetten (en waarom, trouwens - zijn er dan soms geen bewijzen tegen vd G.)?

>Het spoor volledig bijster lijken vele linkse experts van wat dan ook. Het
>klimaat doet ze kennelijk geen goed. Linkse criminelen zijn zachtaardige
>menslievende zieligerds en politie en justitie middeleeuwse beulen. Ja hoor.

 Fritz, draaf je niet wat door ?

 Ik, eerder,
>De troetelnazi's copieren dit soort zaken trouwens vrolijk naar Internet.
>Zie: http://www.lijstpim.nl/guestbook/index.php

 Fritz:
>En jij naar onze lijst, hoe erg vind je het nou echt, pruttelautonoom, en
>heb je je time-power-unit al ingeschakeld? Waarschuw ons nog even op de
>lijst voordat hij afgaat!

 ??

 Ik heb het niet van de LPF-site. Het staat gewoon in (een buitenlandse)
 krant. Even datgene wat ik al wist bij Google ingetikt en men vindt dus
 die LPF-site. Nog een andere rare trouwens ook... (zie onder).

 Fritz:
>Heb het er niet aangetroffen, Dr. Marc-Alexander, een beetje extra
>pruttelstemmingmakerij van jouw kant?

 Beter kijken, beste Ir., het staat er toch echt...

 Erik van den Muijzenberg <muijz at DDS.NL>:
>Jij ook. Je bent trouwens recidivist wat dat betreft.
>Mag ik je voortaan ook voor troetelnazi uitmaken?

 Maar ik heb er geen bijbedoelingen mee. Ik ben er juist tegen en toon
 aan hoe makkelijk het dus gaat (binnen de minuut staat zoiets dus op
 het scherm als men tegelijk in 'alle kranten ter wereld' zoekt).

 De link voor Roger van Boxtel is bijvoorbeeld:
 http://cgi.wn.com/?template=worldnews/search.txt&action=search&SearchSize=100&SearchString=roger+van+boxtel
 Ik tikte op het eind Fortuyn in (kan 't simpeler ?), en toen kwam de
 handel dus gewoon op 't scherm, even een Googletje (www.google.com) er
 achter aan en je hebt echt alles. Fluitje van 'n cent.