kleine terugval in 1e peiling na vacantie nix bijzonders.

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Sep 3 21:11:41 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Bernard,

Een echte links-liberaal bralt niet en doet slechts een appel aan het
gezonde verstand van een verloren leider en diens directe omgeving die hem
adviseert. Moties vind ik opportunistische ondingen. Of vind je het
langzamerhand niet een beetje te erg worden, dat wegvallen van D66?

Daarbij zijn congressen te zeer verworden tot puntgeleuter en
stemprocedures - ik wens eerder een echt debat.

Sterkte,

Henk Vreekamp, Utrecht.