FW: Nog steeds slechte peiling D66

p.f.g.bos pfgbos at CHELLO.NL
Tue Sep 3 12:39:11 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste lijsters (voor wat er nog van over is)

Ik vind het allemaal mooie uiteenzettingen , MAAR voor d66 is er geen plaats
. De kiezers voelen zich bedrogen door D66. Ze heeft in ruim 35 jaar niks
aan bestuurlijke vernieuwing weten bereiken; is al meer op de oude politieke
partijen gaan leiden en leden  zoals Hans van Mierlo besteeg toen de kans
kreeg zijn EIGEN stokpaardje Buitenlandse Zaken in plaats van het Min. van
Bin. Zaken te kiezen . Dat hebben leden en kiezers D66 nooit vergeven . De
ENIGE die D66 redden kan is m.i. Losewies van de Laan . Als men haar niet
wil steunen is er maar een advies : OPHEFFEN van het advocaten-clubje. We
praten al jaren waar de komma`s moeten staan in plaats van de grote lijnen
te volgen van  BESTUURLIJKE VERNIEUWINGEN . Al het andere is bijzaak.

Als ik hier reds lange tijd de discussies volg , laat het meer op een club
van Vluchtelingen Werk en Reclasering  dan op een politieke partij.

gegroet

Peter Bos , lid sinds 1979