Nog steeds slechte peiling D66

Tue Sep 3 11:52:50 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ernst Debets <edebets1 at EURONET.NL> reagerende op Henk Vreekamp:
>Teleurgesteklde LPF volgelingen zullen bij de volgende verkiezingen ofwel
>massaal thuisblijven ofwel weer op de PvdA stemmen?

 Er komt ongetwijfeld een nieuwe politieke partij die in het gat springt
 nu is bewezen dat er 'een markt is.' Zowel links als politiek correct
 als polder-paars zijn immers uit. Jammer dat D66 dat politieke gat niet
 wil vullen - er is duidelijk behoefte aan een niet-politiek correcte
 partij in het centrum. Maar D66 wil coute-que-coute perse politiek correct
 blijven... weet je tenmisnste zeker dat de afkalving doorgaat (6-7 zetels).

 Onbegrijpelijk, dat het roer nog steeds muurvast zit. Er is NIETS geleerd
 van de verkiezingsuitslag. Ik vrees dat D66 rijk hoopt te worden van de
 afkalving van de LPF (ook 6-7 zetels).

 De vernieuwing zal opnieuw van uiterst rechts komen (koldermodel). Klaar
 ben je.

>Een ex-platenbaas die opeens een beroep doet op fatsoensnormen, maar
>onderhand in allerlei onfatsoenlijke procedures met z'n buren verwikkeld is.
>(Heinsbroek)

 Nog erger vond ik dat meneer Heinsbroek er geen benul van heeft wie Arnold
 Heertje is. En hij is daar nog trots op ook.

 Marc Fluks