Nog steeds slechte peiling D66

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Sep 3 08:50:46 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lijsters,

Lees net dat D66, net als de LPF, nog steeds daalt in zeteltal. Een schande
voor een oppositiepartij.  Ik herhaal dus mijn bede dat de
fractielijder  mr.Thomas de Graaf afscheid neemt als leider. De enigen die
met een initiatief en op eigen kracht o.i.d. in de media kwamen waren Bert
Bakker en Boris Dittrich. Wat mij betreft wordt Dittrich de opvolger,
ondanks soms rare gedachten (over de media destijds) toch mediageniek en in
ieder geval iemand die initiatief neemt of het, ondanks aanvankelijke
teleurstelling, toch weer opneemt. Dan kan Bakker intussen uitrusten van
zijn wild-kapitalistische uitspattingen...

Moet het aantal zetels nou echt eerst 0 worden voordat we De Graaf kwijt
raken? De tijd dringt. Uit dezelfde enquete blijkt dat het volk verwacht
dat het Grijze Kabinet Balkje over een jaar kiepert.

Henk Vreekamp, Utrecht.