RFD-1 nl.politiek.links

Hans Giesing h_giesing at HOTMAIL.COM
Sun Sep 1 23:30:30 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste mijnheer...

Zou u mij, en dus onze lijst in de toekomst van dergelijke oproepen willen
besparen? Ik ben overtuigd d66-lid, sterker nog, bestuurslid van de Jonge
Democraten, maar ik wens niet geassocieerd te worden met jullie  ideeen over
een links verbond.

Ik ben een liberaal, ik geloof in vrijheid, met name van het individu.
Daarom geloof ik in de uitgangspunten van D66!

Ik wens mij dan ook op geen enkele manier te verbinden met een beweging die
een 'linkse eenheid' wil vormen.

Hans Giesing
Secretaris Politiek
Jonge Democraten
e-mail: hans at jongedemocraten.nl
website: http://www.hansgiesing.cjb.net

>From: ReindeR Rustema <reinder at rustema.nl>
>To: D66 at nic.surfnet.nl, groen-links at nic.surfnet.nl
>Subject: RFD-1 nl.politiek.links
>Date: Sun, 1 Sep 2002 15:29:52 +0200
>
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>                     REQUEST FOR DISCUSSION (RFD)
>             unmoderated newsgroup nl.politiek.links
>
>This is a formal Request For Discussion (RFD) for the creation of
>an unmoderated Dutch-language newsgroup nl.politiek.links.
>This is not a Call For Votes (CFV); you cannot vote at this time.
>Any discussion ensuing from this RFD should take place in nl.newsgroups
> [...]

Hans Giesing
Secretaris Politiek
Jonge Democraten
e-mail: hans at jongedemocraten.nl