aan de Muijz en de lijsters

Ellen Vunderink evu at PLANET.NL
Thu Oct 31 23:24:07 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein,
Ik begrijp dat je toch gereageerd hebt op Muijz 'antwoord aan de kiezer',
want ook ik heb Muijz' kwaadaardige analyse van wat je in Buitenhof hebt
gezegd, met kromme tenen zitten lezen. Fritz van Rixvoort is van mening
dat jij mag reageren. Ik ben dat op zich met hem eens. Maar waarom zou je?
Muijz heeft een missie. Hij steekt een hoop energie en tijd in het
analyseren en kritiseren van je uitlatingen. Hij denkt oprecht dat hij D66
moet behoeden voor jou, want hij draagt de partij zo'n warm hart toe.
Muijz wil D66 behoeden voor een moreel defect mens. Sterker
nog, hij denkt dat hij de gehele Nederlandse democratie moet beschermen
tegen jou.
Maar zijn D66 hart klopt niet zo hard dat hij lid wil worden...

Ik ben overtuigd van het feit dat hij, om welke reden dan ook, door jou
geobsedeerd is geraakt. De transcriptie van Buitenhof is daar een goed
voorbeeld van mijns inziens. Zijn berichten zijn er slechts op gericht om
je te beschadigen, niets meer en niets minder.

Ik zou het heel jammer vinden als jij je terug trekt van de lijst omdat
Muijz je niet los kan laten.

Ellen

Webmaster,

Ik ben tegen het modereren van lijsten. Desondanks ben ik nu van mening
dat de bijdragen van Muijz die gericht zijn op Hein niet geplaatst moeten
worden. Ik weet nog goed hoe mij de lol van het meelezen werd ontnomen
toen ik begon mee te lezen op deze lijst en noch Hein, noch Erik kende.
Juist nu er verkiezingen aankomen, zal er meer meegelezen worden. Het
uitvechten van een persoonlijke vete heeft een negatieve invloed op het
beeld dat mensen hier van de partij krijgen. Dat wilt u toch niet? Doe er
wat aan!

Ellen Vunderink