Lousewies doet mee!

Herman Beun herman.beun at YUCOM.BE
Thu Oct 31 13:49:32 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein van Meeteren schreef:

> Maar wel om de fractie te vervangen, waarmee Lousewies de TK
> inkomt, waarmee haar zetel vrij komt, waarmee....

Dan moest Lousewies (en niet iemand anders - Roger van Boxtel, Hans
Wijers waren/zijn veel genoemde alternatieven), ook wel daadwerkelijk de
Kamer in willen, en daar zit hem nu juist de crux. Op het moment dat
Floor Kist met zijn actie begon was daar nog absoluut geen sprake van.
Ik heb er met mijn neus bovenop gezeten Hein, ik weet hoe lang ze
getwijfeld heeft (namelijk: tot gisterochtend) en ik weet ook dat het
niet vanwege de oproep van Floor Kist is dat ze het uiteindelijk gedaan
heeft. Maar ja, complottheorieen zijn altijd aantrekkelijker natuurlijk.

> Het spelletje stratego was goed gepland, Herman.

Hoe zit het eigenlijk met jouw stratego Hein? Jouw kansen op het
Kamerlidmaatschap zijn toch ook aanzienlijk gestegen door het hele
gedoe? Niet dat ik daar een probleem mee heb natuurlijk ...

/Herman