Partij of leider (fwd)

John Bijl - D66 johnbijl at D66.NL
Thu Oct 31 07:17:00 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bernard en allen,

De schaamblos is waarschijnlijk weggeschminkt door de grimeur van Buitehof
:-)

Het betekent dus dat we de vernieuwing in de partij door moeten setten. Hoe
dan ook. Wanneer we nu de vernieuwing wéér laten stranden in goede ideeen
voeren we deze discussie bij de volgende verkiezingen weer. Doorpakken. Of:
lullen prima, maar nu poetsen.

Groet,
John