Partij of leider

G.W.C. van den Berg gwc.berg at WXS.NL
Wed Oct 30 21:51:05 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zal dat lukken zonder de media?

Gerard van den Berg

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: owner-d66 at nic.surfnet.nl [mailto:owner-d66 at nic.surfnet.nl]Namens
Jasper Diekema
Verzonden: woensdag 30 oktober 2002 13:55
Aan: D66 at NIC.SURFNET.NL; Erik van den Muijzenberg
Onderwerp: Re: Partij of leider

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste lijsters,

Goed, mijn post was niet zozeer vanuit negatief oogpunt bedoeld, ook al
klonk het misschien tamelijk negatief. Het was bedoeld om de discussie
rondom Thom's functioneren de kop in te drukken. Ik ben de discussie een
beetje beu en vind gewoon dat we niet teveel moeten auwehoeren. We moeten
gewoon aan de slag als D66, de straat op en een goed partijprogramma
presenteren. Die poppetjes zijn wel belangrijk maar als er geen betere
alternatieven zijn moeten we het gewoon doen met wat we hebben. En zoooo
slecht is dat nu ook weer niet.
Anders gezegd: we moeten dus gewoon als leden zorgen dat D66 weer smoel
krijgt!!!!

Groeten,
Jasper Diekema
Maatschappijgeschiedenis/bestuurskundestudent
Den Haag/Rotterdam