'Verkisting' (was: Thom de Graaf laat zich niet kisten...)

André van Wanrooij - D66 - a.v.wanrooij at D66.NL
Wed Oct 30 22:00:06 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Peter,

Wat een treurigstemmend mailtje.
Als je gelijk zou hebben dan zegde ik gelijk mijn lidmaatschap op. OK we
zijn een intellectuele partij en we hebben een bolleboos imago. Toch zijn er
ook genoeg MAVO-klanten lid van onze partij. Ik ben er zelf een van.
Ook het sociale is nog steeds aanwezig!
Dat de academici het altijd beter weten is iets wat je niet alleen bij D66
tegen komt. En eigenlijk moet ik ook toegeven: ze weten wel waar ze over
spreken. Dat hoge gehalte aan intellectuelen is dus een zege voor een
politieke partij. Waar de schoen wringt is het begrijpelijk en verstaanbaar
uitleggen van standpunten etc. Daar hebben de bollebozen geen kaas van
gegeten. Een actieve benadering van de "MAVO-leden" zou een uitkomst zijn.
Zij hebben de kunde om in verstaanbaar Nederlands te zeggen waar D66 voor
staat.
Dit signaal geef ik al jaren binnen de partij, en blijf ik geven. Hopelijk
wordt er een keer naar geluisterd.

Geef niet op! Ik geloof nog steeds in de kracht van onze partij. We hebben
alles in huis, we moeten het alleen nog uit de kast halen...

groet,
André van Wanrooij
www.andrevanwanrooij.nl