citaat NRC

Boris van der Ham borisvdham at HOTMAIL.COM
Tue Oct 29 16:31:38 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hallo mensen,

Ik las op deze mail dat er verwarring was over het citaat dat gisteren in
het NRC stond over het lijsttrekkerschap. De journalist zei tegen me dat hij
dacht dat er een voordracht zou zijn van het hoofdbestuur t.a.v. de
lijsttrekker. Ik zei daarop dat dat niet waar is, maar dat er sprake van was
om alleen de eerste 5 van de lijst in staat te stellen zich te kandideren,
maar dat die procedure is vervangen door de huidige waarin iedereen zich kan
kandideren. Dat heeft het NRC vervolgens verkeerd op geschreven. Vandaar.

Gr,

Boris

MSN Zoeken, voor duidelijke zoekresultaten! http://search.msn.nl/