De Graaf kandideert

Tue Oct 29 16:15:43 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lousewies wist het in Brussel eerder dan wij hier!
(Zie reactie-bericht aan haar hierna.)

Overigens nog geen aankondiging door het D66-bureau van (de) andere
lijsttrekkerskandidaten.

Ik blijf het heel erg jammer vinden dat niet, zoals zelfs Hans van Mierlo
vroeger steeds moest ondergaan, eerst ALLE leden via de posstemming de beste
kandidaten bovenaan kunnen zetten, alvorens een lijsttrekker door het
congres wordt aangewezen. De andere leden kunnen zich dan weer niet
uitspreken over hun relatieve waardering van die lijsttrekker.