Voortzetting discussie met respect voor anderen

André van Wanrooij - D66 - a.v.wanrooij at D66.NL
Mon Oct 28 12:57:03 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Arjen,

In "met het hoofd koel, maar met de vuist op tafel" van het LB staat het
voorstel om de keuze van wie fractievoorzitter moet zijn te laten bevestigen
door het Congres. Zou het niet een goed idee zijn ten alle tijde het
fractievoorzitterschap door het Congres te laten bepalen?
Een goed lijsttrekker hoeft niet altijd een goed fractievoorzitter te zijn
en andersom. Een goed ambachtsman is ook niet altijd een goed verkoper.

groet André van Wanrooij
www.andrevanwanrooij.nl