STALKEN

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sun Oct 27 23:41:08 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 22:52 27/10/2002 +0100, you wrote:

>Ik zie Erik als iemand die 'aan de kaak stelt' dat iemand zich op een andere lijst
>misdragen heeft, onzorgvuldig met verantwoording van geld is omgegaan, etc.

Kijk, zo werkt dat dus. Je neemt het verhaal nu over, zonder feitenkennis. Dat is precies waar het om gaat. Op een andere lijst is een harde discussie gevoerd, als gevolg van misdragingen. In die harde discussie zijn dingen gezegd die dààr thuishoren, niet hier. En met geld is uiterst zorgvuldig omgegaan, verantwoord en al.  Als stichtingsbestuur hebben we altijd unaniem genotuleerde besluiten genomen. Ik word erg moe, en teleurgesteld in de democratische gezindheid van parijgenoten, als ik me steeds opnieuw  moet verweren tegen gefantaseerde, c.q. verdraaide verhalen. Laten we over feiten praten, en over inhoud. Groeten, Hein.