Buitenhof

Sun Oct 27 17:09:53 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 14:36 27-10-2002, G.W.C. van den Berg wrote:

Van Meeteren is
>daar kennelijk wel toe bereid en doet een poging rond veiligheid in relatie
>tot vrije meningsuiting.

Komkom zeg. Hein schilderde D66 af als een soort slachtoffer
van de onverdraagzaamheid, vergelijkbaar met die student die
wegens zijn opmerking werd doodgeslagen.
Witteman had de grootste moeite om in de plooi te blijven toen
hij vroeg of dit een metafoor was en Hein liep hier met open
ogen in en bevestigde dat het een metafoor was.

D66 als slachtoffer van de onverdraagzaamheid, met de dood
van een dappere student als metafoor.
Kan het nog onsmakelijker dames en heren?

Ik neem niet graag grote woorden in de mond, maar ik denk dat
'lijkenpikkerij' hier niet ongepast is.

Erik vdMb

P.S. Hein, ik vond het wel een beetje laf dat je, met je
media-optreden in het vooruitzicht, ineens de link naar het
Hitlerfilmpje op je homepage had verwijderd.