Taboe: ouderschapsdiploma

Cees de Groot cg at CDEGROOT.COM
Sat Oct 26 22:49:49 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bart Meerdink <bmeerdnk at telekabel2.nl> said:
>Zijn we niet doorgeschoten in ons 'respect' voor individuele vrijheid en
>zelfbeschikkingsrecht, is het ondertussen niet al lang ontaard in
>nalatige verwaarlozing van onze medeburger?

Je schiet door, maar goed, je korrel zout neem ik ter harte. Wel ben ik ervoor
om inderdaad wat sneller te kunnen optreden ('bemoeizorg', heet dat geloof
ik), nu wordt er meestal gewacht tot het kalf verdronken is waarna de put met
het kind gedempt wordt, en da's nie goed.

--
Cees de Groot               http://www.cdegroot.com     <cg at cdegroot.com>
GnuPG 1024D/E0989E8B 0016 F679 F38D 5946 4ECD  1986 F303 937F E098 9E8B