Open brief etc.

Martijn Leenders martijn at NEARBYU.COM
Tue Oct 22 16:37:46 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wat ik opvallend vind is dat NU deze discussie pas echt lijkt los te
barsten, en niet direct na de vorige verkiezingen. Het lijkt wel of men toen
'voorlopig' nog maar even ja tegen Thom heeft gezegd, omdat er toch nog geen
verkiezingen in zicht waren. (Want ondanks alle Pim-manie hadden tot weinig
van ons verwacht dat we in het Italië van de jaren zeventig/tachtig terecht
waren gekomen).
De laatste verkiezingen zijn verloren - toen is er geen directe actie
geweest. Laten we nu in het licht van de komende verkiezingen niet als
verblinde konijntjes het verkeerde gaan doen. Maar solide (wel gehaast -
want die aanstormende verkiezingsvrachtwagen willen we actief voor blijven!)
onze weg mét Thom vervolgen.

Martijn Leenders.