over assessment bij D66

Kroes R.E.A. r.kroes at VERZEKERAARS.NL
Tue Oct 22 11:42:10 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik kan me alleen maar van harte aansluiten bij de opmerkingen van Suzanne
van Dalen. Ik hoop ook dat het vrij spoedig is afgelopen met het openbaar
'afhandelen' van dit soort disputen. Let wel, ik laat me inhoudelijk over de
discussie niet uit, en ik wens daar ook niet over aangesproken, dan wel
afgerekend te worden. Maar ik dacht toch echt dat D66 een partij was waar
dit soort zaken niet op deze manier plaatsvinden.

Roland Kroes

DISCLAIMER
De informatie in dit e-mail-bericht is uitsluitend bestemd voor de
geadresseerde. Verstrekking aan en gebruik door anderen is niet toegestaan.
Het Verbond van Verzekeraars staat niet in voor de juiste en volledige
overbrenging van een verzonden e-mail-bericht.

Dit bericht is gecontroleerd op alle bekende virussen.
This message has been checked for all known viruses.