Schouw parachuteert De Graaf : WAT TE DOEN ??

p.f.g.bos pfgbos at CHELLO.NL
Mon Oct 21 13:55:21 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste lijsters,

Een goede vraag . Zoals jullie weten heb ik vrijdag j.l. een openbrief
gestuurd naar het Hoofdbestuur van D66 met het verzoek binnen 48 uur te
besluiten om Louise van de Laan en Boris Dittrich ook te vragen zich te
kandideren voor het lijsttrekkerschap . Tot op heden heb ik nog geen enkele
reactie van het SECRETARIAAT van D66 gehad . IK VIND DAT DAT NIET KAN . Zo
gaan we toch niet met elkaar om  . Weet je nog ? FATSOEN !! moet je doen.
De openbrief verzond ik ook aan deze lijst , Louise van der Laan en Boris
Dittrich .  Van een hunner kreeg ik een reactie.

HOE KAN IK HET HOOFDBESTUUR bewegen mij te antwoorden , temeer daar andere
partijen weer eens actiever zijn dan wij .

Peter Bos