Kies de minister-presidente

Sat Oct 19 11:19:40 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 00:22 19-10-2002, Hein van Meeteren wrote:

>Overal waar ik D66 stemmers spreek is het: jongens, hou je fatsoen, blijf
>op >koers, jullie zijn een baken in de zee van politieke platvloersheid.

Hein, die stemmers maken zich natuurlijk grote zorgen over die
grote waffel van jou! Daarom zeggen ze dat, snap je wel?

Verbindt daar eens consequenties aan, want was jij niet degene
die meer straatrumoer en herrie wilde? Daar zit de gemiddelde
D66-kiezer dus absoluut niet op te wachten blijkbaar, en de
vraag rijst dan of jouw herrie en gebral toch niet beter bij
de LPF past.

Erik vdMb