Beste Hein en Erik

Sat Oct 19 11:19:38 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 17:32 18-10-2002, Bart Meerdink wrote:

>Toch is het in feite in het geheel niet belangrijk wie er op deze lijst
>gelijk krijgt, en zeker niet als het niet politiek-inhoudelijk is.

Bart, ik stel niet zomaar het gedrag van een willekeurige lijster
aan de kaak, maar het gedrag van de eerste reserve van D66!
Ik weet niet of je dat politiek-inhoudelijk kunt noemen, maar
partijpolitiek-relevant is het zeker.

Ik demonstreer hier met enige regelmaat dat Hein van Meeteren
ongeschikt is voor een politiek functie. Niet alleen omdat hij
moeite heeft met de waarheid, maar vooral omdat hij van
crisismanagement geen kaas gegeten heeft.

Iedere politicus kan je vertellen dat je heel stil moet zitten
als je wordt geschoren. Hein bralt, debiteert eens een halve
waarheid of een spitsvondstje, en helpt zichzelf zo steeds verder
het moeras in. Geen politicus zou zo'n conflict zo enorm uit de
hand laten lopen, met uitzondering van de halve garen bij de LPF.
En het zegt dan toch ook heel veel over D66 dat zo iemand het
tot reserve-kandidaat weet te brengen.

>Op den duur probeert iedereen zinnige tijdsbestedingen van minder
>zinnige te onderscheiden. Al is het alleen maar omdat je in toenemende
>mate beseft dat tijd kostbaar is. Heb er een beetje consideratie voor
>dat de andere deelnemers aan deze lijst hun tijd ook nuttig willen besteden.

Nou, dat is al heel eenvoudig. Wie niet met de waarheid omtrent
Hein van Meeteren geconfronteerd wil worden kan mijn bijdragen
wegfilteren, en wie liever geen schijnheilige praatjes leest
kan de bijdragen van Hein van Meeteren wegfilteren. Simpel toch?

(Ik vind filteren overigens iets voor watjes.)

Erik vdMb