(Fwd) Re: Lijsttrekker (was heel wat)

Cees Binkhorst cees at BINKHORST.XS4ALL.NL
Sat Oct 19 08:09:02 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Per ongeluk alleen aan Tjerk gestuurd.

From:                   Cees Binkhorst <cees at binkhorst.xs4all.nl>
To:                     "Tjerk Jouwstra" <tjouwstra at wxs.nl>
Subject:                Re: Lijsttrekker (was heel wat)
Date sent:              Sat, 19 Oct 2002 06:44:10 +0200

"Tjerk Jouwstra" <tjouwstra at wxs.nl> schreef:

> Het gekke is, dat ik inderdaad in heel veel emails van Henk gelezen
> heb, dat hij, Thom, niet functioneert, maar nergens een deugdelijke
> onderbouwing, afgezien van kwalificaties als burgermeesterzeuntje,
> jurrist, scheve glimlach en meer van dergelijke inhoudelijke
> kwalificaties.
[Henk's grootvader er uitgehaald]

Zijn (Thom's) optreden en uitstraling is kennelijk toch niet effectief genoeg.
Het komt toch niet alleen op de _inhoud_ van de boodschap aan?

Waarschijnlijk had hij de deur in moeten trappen en de verklaring aan de binnenkant
vast moeten spijkeren.
Had Harry Potter waarschijnlijk ook wel leuk gevonden.

> Waarlijk, voor een D66-er een ernstige diskwalificatie.

Nou ja, jammer dan.

[LPF er ook maar uitgehaald]

> Goed weekend,
>
> tjerk

Insgelijks.

Cees

PS. Ben het niet altijd met z'n boodschap eens, maar Jan Marijnissen is wat mij betreft
een stuk beter in het verkopen van z'n boodschap. En ik ben kennelijk niet de enige die
dat vind.

Dus ... hoe lang moet iemand de kans krijgen alleen maar een fatsoenlijke vent te zijn?