Vechten leren?

Cees Binkhorst cees at BINKHORST.XS4ALL.NL
Sat Oct 19 07:06:05 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op mijn reaktie op Tjerk voortbordurend.
De voorkant van de SP-website:
De SP betreurt de wijze waarop de fractie en ministers van de LPF met hun
mandaat van de kiezer zijn omgesprongen. Marijnissen: "Eerst komt er een
regeerakkoord waar niet in staat waar de kiezer om gevraagd heeft, vervolgens
vliegen twee ministers van dezelfde partij elkaar in de haren en laten zij hun eigen
kleine belangen prevaleren boven het landsbelang. Ikke, ikke, ikke en de rest kan
stikken."
Vlamt en _zegt_ veel in een paar regels.

De voorkant van de D66-website:
De fractie van D66 is verbijsterd over de wijze waarop het kabinet Balkenende
aan haar eind is gekomen. De val van het Kabinet heeft niets te maken heeft met
de inhoud, maar met ruzie tussen personen en politiek onfatsoen. Dat maakt deze
val tot een aanfluiting voor de democratie.
Lees ook de bijdrage van Thom de Graaf aan het spoeddebat over de val van het
Kabinet Balkenende
Klinkt heel braaf en heel fatsoenlijk, en als je mijn mening wil weten moet je maar even verder
kijken.

Groet,

Cees