Over aangifte en beschadiging

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Fri Oct 18 14:08:13 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het is mijn beleidslijn geworden niet te reageren op de verschillende aantijgingen die tegen mijn persoon op deze en andere semi-openbare lijsten door de Heer vd Muijzenberg worden geuit. Niemand heeft een boodschap aan escalatie (we zijn geen LPF) en de sfeer wordt er negatief door aangetast.

Mocht iemand echter iets willen weten over de aangifte wegens smaad die ik afgelopen augustus tegen EvdM heb gedaan, of anderszins iets wil weten over de vraag waarom de Heer vd M mij tracht te beschadigen: stuur me een persoonlijke mail en ik zal naar vermogen informatie geven.

H.