Lijsttrekker 2Kamerfractie

p.f.g.bos pfgbos at CHELLO.NL
Fri Oct 18 13:14:22 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

OPEN BRIEF AAN HET HOOFDBESTUUR VAN D66

Aan het Hoofdbestuur van D66.

Geacht bestuur,

Hierbij richt ik mij tot u  om te bewerkstellingen dat Lousewies van der
Laan en /of  Boris Dittrich zich kandidaatstellen voor het lijsttrekkerschap
voor D66 bij de komende
Tweede Kamerverkiezingen .
Ik ben nogal verbolgen dat Tom de Graaf zich publiekelijk verklaarde dat hij
de nieuwe lijsttrekker zal zijn. Ik dacht dat het congres dat bepaalde ???
Als mens heb ik niks op de Tom de Graaf tegen maar hij ontbeert het carisma
om D66 weer terug te brengen .  Na het verlies bij de vorige verkiezingen is
hij als enige fractie
voorzitter  (LPF niet meegerekend) er weer niet in geslaagd om winst te
boeken, sterker nog we staan op MIN EEN .
Mijn voorkeur heb ik meerdere keren op de discussielijst kenbaar gemaakt
voor Louise van der Laan, maar als zij niet wil zou Boris Dittrich een goede
tweede zijn.

Daar de tijd dringt hoop ik dat u voor maandagmorgen a.s. duidelijk maakt
waar u staat en hoe de procedure zal zijn voor de lijsttrekkerschap .
Mijn mening is dat de lijsttrekker op het komende congres moet worden
verkozen. De rest van de lijst kan wel later
.

Met vriendelijk groet,

Peter FG Bos