Niet meer ziek, zwak en misselijk

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Thu Oct 17 15:35:24 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Wed, Oct 09, 2002 at 11:12:21AM +0200, Henk van Lingen wrote:
  :
  : On Tue, Oct 08, 2002 at 09:50:31PM +0200, Henk Vreekamp wrote:
  :   :
  :   : Heeft iemand dat nieuwe partijboekje (7 oktober) van Entzinger al gelezen?
  :   : Waar kun je dat krijgen?
  :
  :   Helaas niet, ook ik zie er met enige vrees naar uit. Ik zou naar de
  :   presentatie zijn gegaan maar die werd afgelast ivm Claus. Nu wordt
  :   het boekje vastgehouden totdat besloten is of er komende weken een
  :   nieuwe presentatie-activiteit komt.
  :
  :   Jammer, dit onderwerp is natuurlijk veel relevanter dan de
  :   staatsrechthobby van De Graaf

  Mensen,

  Ik las net een interessant stukje in De Groene van 12 oktober ('Niet
  meer ziek, zwak en misselijk') over het integratiebeleid ("Helemaal
  niets doen was misschien beter geweest"). Dit bracht bij mij weer
  hernieuwde nieuwsgierigheid naar boven naar het boekje van Entzinger.

  Nu er verkiezingen zitten aan te komen lijkt het me dat dit nu wel
  zo snel mogelijk vrijgegeven dient te worden. Die bijeenkomst met
  De Graaf en Nawijn zal er toch wel niet meer inzitten. Belangrijker,
  er is nu ruimte voor aanvullingen op of correcties van het partijprogram
  en dan lijkt het me zaak helder te krijgen of de partij nog immer
  meewandelt met de illussies van collectivistisch links omtrend de
  multiculturele samenleving of dat er nu een echt links-liberaal
  geluid komt.

  Daarbij lijkt me dit ook een onderwerp waarover lijsttrekkerskandidaten
  (ik mag toch aannemen dat De Graaf tegenkandidaten krijgt van
  kaliber (zoals Van der Laan, Dittrich)) zich dienen uit te spreken
  naast onderwerpen als Europa, Onderwijs of de rijksbegroting.
  Dan hebben we wellicht wat te kiezen :-)

  Groeten,

--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |