Aan de slag

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Thu Oct 17 10:22:42 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Michiel,

Gezien je punten 2 en 3 vermoed ik dat je een beetje afstand doet van je
fanate geloof in het neoliberalisme van Paars. Hoere, lang leve Keynes en
Galbraith.

Dat Thomas de Graaf integriteit uitstraalt, moge waar zijn, doch dat is
vooral een kwaliteit die wij rechters toedichten. En rechters worden
benoemd zoals je weet door hoogst onbetrouwbare maar vakbekwame politici.
Dus...

Dus wanneer doorbreken we eens dat cordon sanitaire rond de leider?

Henk Vreekamp, Utrecht.