Verkiezingen bedreigend voor D66 (2)

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed Oct 16 21:56:17 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Lijsters,

Als de reacties op dit forum maatgevend zijn voor heel D66, dan zie ik het
somber in. Ik acht het zelfs mogelijk dat de club helemaal van het tableau
verdwijnt. Zeker als de PvdA de move maakt van "volkspartij".

Onvoorstelbaar, wat een naiviteit en domheid. Critici verwijten dat zij "de
poten onder de stoel' van iemand wegzagen, zonder in te gaan op de
argumenten en analyses. Ik dacht dat D66 een club is van
(semi)intellectuelen. Maar dat schijnt dus geen waarborg te zijn voor
zinnige gedachten.

Ik voeg nog wat vragen toe:

- Moet De Graaf wel lijstrekker blijven?
- Moeten we niet met andere kandidaten komen of nemen we de serie van nu over?
- Moeten we enkele hoofdpunten niet anders en bondig formuleren?

Met mijn voorgaande mail kom je zo op een 7, 8 hoofdpunten.

Henk Vreekamp, Utrecht.