Einde Kabinet, wat nu?

Martijn Leenders martijn at NEARBYU.COM
Wed Oct 16 13:24:20 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Niet persoonlijk bedoeld, maar... dit is nou juist wat voor D66 mijns
inziens helemaal niet van belang is. Laten de coalitiepartijen zelf hun
handen branden aan de nasmeulende resten van dit kabinet.
Geen vergelijkingen: "Met ons was dit niet gebeurd" of "Onder paars was het
beter" etc. etc. maar laat nou eens als partij ZIEN en HOREN waarom ik als
argeloze kiezer op D66 zou stemmen.
Voor melodramatische onzin zijn er andere lijsten op internet en andere
partijen in de Tweede Kamer.