Bombarderen Ankara?

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Thu Oct 10 22:51:25 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nou nou Karsten,

'Erudiete" wereldverbeteraar - ik had het over het bombarderen van Ankara
wegens de casus belli Koerden. Mijn gedachte is toch echt geheel onbeschaafd.

Ach ja, en dan Ierland en de five counties (or six?), een land tweemaal
ontvolkt: in de 17e eeuw massaal als slaven ontvoerd naar de West,  en in
de 19e eeuw is de tussentijdse aanwas door honger ter emigratie gedreven.
Aardige mensen.  Hadden een leuke presidente. Maar ze stemmen vaak een
beetje hoppig.

Je zult het niet geloven - het Europese enige volk waar ik een hekel aan
heb zijn Italianen. Maar ja, daar kun je vanwege al die oudheden geen
bommen werpen. Maar een pausje en een berlusje minder zou welkom zijn. Hoe
staat de actie van onze blonde Loesewies van der Laan tegen die
vrouwenhater eigenlijk? Kan professor Balkje nu eindelijk Berlusje arresteren?

Henk Vreekamp, Utrecht.