Hoofdlijnen (was: Peilingen 4 oktober 2002)

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sat Oct 5 17:29:00 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 14:20 05-10-2002 +0200, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

>Tenslotte: de Nederlandse politiek is momenteel een grote kermis;
> elke idioot roept maar wat. Wie iets wijs wil zeggen, heeft het tij
> nu niet bepaald mee.

En dàr vraag ik me af. In mijn omgeving (en ik spreek nogal wat mensen door mijn werk) is met dood en doodmoe aan het worden van al het geschreeuw. Men wel weer inhoud. Radicale inhoud, werkbare inhoud, inspirerende inhoud. Dáár ligt nú onze missie. Ik zie, juist door de chaos van nu, weer hoop gloren voor onze partij. Maar dan moet het geluid naar buiten wel feller, duidelijker en vuriger worden.