Verloedering openbaar ministerie

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Sat Oct 5 13:49:23 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bart Meerdink wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Duidelijker kan het toch niet zijn: burger wijst agent die niets staat
> te doen op een misdrijf in volle gang. En de BURGER zou moeten
> ingrijpen? Henk, absurdistische humor kan leuk zijn, is dat een hobby
> van je?

Bart, nu heb ik het weer gedaan. :(

de Wijkerslooth geeft aan wat oom agent al weet en Fritz is verbaast
waarom die niet in actie komt.

Maar Fritz had ook zelf in actie kunnen komen om vervolgens vast te gaan
stellen wat oom agent en de Wijkerslooth allang weten.

Het absurdistische is niet van mij afkomstig, maar vindt zijn oorsprong
in de ontstane situatie.

> Hij is verantwoordelijk, en gedraagt zich niet als een dynamisch leider
> die de problemen te lijf gaat maar als boekhouder zonder visie die
> alleen schaarste verdeelt. Weg met die man, hij is ongeschikt om leiding
> te geven.

Het gebrek aan visie deel ik niet. Hij wijst er juist op dat we allen
verantwoordelijk zijn voor het ontstaan van een absurde situatie.
Bovendien maakt ie helder waarin het gevaar schuilt.

Maar Bart, toon eens aan dat het aan managementskwaliteit ligt van de
man en niet aan het capaciteit probleem?

Henk Elegeert