Verloedering openbaar ministerie

Bart Meerdink bmeerdnk at TELEKABEL2.NL
Fri Oct 4 22:23:15 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Fritz,

Ik kan meevoelen met wat je schrijft, hoewel je hier en daar een beetje
buiten het kader van de discussie treedt.

Wat Boris Dittrich schrijft is terecht, en ik ben het er mee eens. Wat
is mis is passie, laat hij in welsprekendheid degenen die dat verdienen
eens plastisch de mantel uitvegen, laat hij eens met concrete feiten,
voorbeelden en oplossingen komen. Laat hem eens onze Marcus Tullius
Cicero zijn.

Overigens doen naar mijn inzicht drugs (en in feite alle afhankelijk
makende stoffen) af aan het wezen van de onafhankelijke menselijke
geest, en we zitten toch niet te wachten op uitbreiding van het rijtje
dat met alcohol en nicotine begint.