Journalist aangevallen in LPF vergaderkamer

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Wed Oct 2 16:30:12 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

"p.f.g.bos" wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Snap niet wat je daar aanvindt (Den Haag Vandaag) .

Ik vind het prachtig hoe ze invulling geven aan wat  we het Haagse
noemen.

> Ze vinden het alleen
> maar leuk als ze iemand persoonlijk is kunnen onderuit halen.

Het ligt altijd aan de boodschapper, Peter.

> En wat iemand
> ook zegt , hij of zij geven nooit het antwoord wat volgens hun moet geven .

Kun je daar wat bewijzen voor aandragen, Peter?

> Hun zelfingenomenheid dat zij weten hoe het in elkaar zit .

Het lijken wel politici. :))

> BRrrrrrrrr.......
> Je weet toch net zo goed als ik , wanneer politiek niet links was (vroeger)
> kwam je van je leven nooit op de school van journalistiek.

Er heeft een shift plaats gevonden?
Als je vroeger niet enige mate van maatschappelijk betrokkenheid toonde
En dat heet nu rechts?

En rechts EN maatschappelijke betrokkenheid, kun je me dat eens
uitleggen, Peter?

> Niewrubrieken en
> kranten bestaan alleen nog bij de gratie van incidenten . Dat proberen ze
> alleen maar te rekken.

Is het ooit anders geweest?
Het is alleen zo jammer dat de politiek zich weer tot dat niveau weet te
verlagen.

Mij wordt steeds minder duidelijk welk beleid er gevoerd wordt of gaat
worden, of welke visie daarachter schuil gaat.

> Ach het bloed vanzelf dood Henk ze hebben toch niet door de meerderheid er
> anders over denkt (Parool ect)

Maar Peter, een visie of mening bestaat toch niet bij de gratie van een
meerderheid, wel?

Henk Elegeert