Genieten ondanks populisme

Michiel Scheffer D66 mrsch002 at PLANET.NL
Tue Oct 1 15:37:41 CEST 2002

Beste Fritz,

Ik begrijp je rechtvaardiging van de LPF niet met verwijzing naar andere partijen. Voorzover ik weet zijn bij D66 de beraadslagingen van de fractie vrijwel altijd openbaar geweest en konden de fractieleden ook altijd in open debat besluitvormend zijn. Daarnaast is er fractiediscipline in die zin dat kamerleden gehouden zijn naar eer en geweten het programma uit te voeren.

Verder en meer persoonlijke vraag: aangezien je  statenlid bent en wellicht kandidaat statenlid zou ik ook wel eens willen weten hoe je het volksvertegenwoordigerschap concreet invult. Je maatstaven waarmee je de andere beoordeeld zijn hoog, dat schept verplichtingen.

Vriendelijke Groet,

Michiel Scheffer