D66 ipv D'66

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Sat Nov 30 12:19:51 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

In de categorie punten en komma's:

Vanochtend weer een paar voorkeursbrieven bij de post. Ene Jan Bijen
trekt een som geld uit om een folder te verspreiden maar schrijft
D66 in de folder met een aanhalingsteken :-( Wellicht moeten we
weer eens ergens duidelijk maken dat dat ding in een grijs verleden
is afgeschaft?

Wat me ook opviel is dat voormalig lijsttrekker kandidaat Faqir mag
figureren op een brief met o.a. Bert Bakker. Deze Faqir kwam naar
een debatavond van de JD maar vertrok voor ze aan de buurt was
zonder bericht. Op het congres was ze al helemaal niet.

Maar misschien is het niet aan mij me over deze punten en komma's
te verbazen...

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                     http://henk.vanlingen.net/ |
|  /\   Utrecht                             kandidaat Tweede Kamer D66 |