Scenario aftreden De Graaf

Kees van Loon k.vanloon at WANADOO.NL
Wed Nov 27 00:24:38 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste John,

je weet dat ik het laatste ben om onvrede weg te wuiven. Maar ik vind wel
dat we naar verbetering moeten zijn en onvrede blijven ageren niet de juiste
wijze is om de aanval te kiezen en ik hou niet van defaitistische
stemmingen. het is allemaal maar niks. Ik ben eens dat je moet leren van je
fouten. maar dan moet je goed gaan analyseren en niet alleen op fouten
wijzen, maar daadwerkelijk de verbeterinhgen aangeven. We verkopen allang
onze helderdere inhoudelijke boodschap niet en daar moeten we niet aan
werken en nu al de nederlaag erkennen en blijven zeuren over fouten.

kees