Scenario aftreden De Graaf

Kees van Loon k.vanloon at WANADOO.NL
Tue Nov 26 23:29:48 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Henk,

Achteraf gelul vind ik eindeloos uitspraken in het luchtledige. Je spreekt
nu over verkiezingsdebacle. De partij moet er in zijn geheel voor gaan als
je nu al je verlies herkent ben je bij voorbaat al verloren.

Dat er vernieuwing binnen de partij moet plaatsvinden juist, maar dat gaat
niet alleen over de personen en daar moet nog veel gebeuren.

Laten we nu onze boodschap verkopen en ophouden met het gezeur over
personen. Je bent er zelf bij geweest.

Ik wil de boodschap van D66 nu verkondigen en laten zien wat wij kunnen en
geen discussies meer in de marge

Kees van loon