Fw: Ratelband lijsttrekker Leefbaar Nederland...

wim de haan wdehaan at HAANPLANET.NL
Fri Nov 22 16:12:47 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> aardig.

 tja beste democraten,

 een 'clown' bestaat alleen maar bij de gratie van zijn publiek c.q. de
 interactie met het voornoemde. Diezelfde 'clown' heeft met het
 waterpistooltje alleen maar aan willen tonen dat de uiterlijke schil van de
 keurige goegemeente maar verrekte dun is....

 hetgeen hem volgens mij aardig gelukt is toen...

 ik ben geen fan van Emiel, maar jullie reacties zijn niet fair. Ook niet
 verstandig, want wat een 'clown' met ongezouten beweringen teweeg kan
 brengen, hebben we net gezien.

 maak hem dus niet al te belachelijk...

 groet

 wim de haan