UK

Karst de Jong karstdejong at YAHOO.CO.UK
Fri Nov 22 16:20:36 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zeg,

 --- Kees van Loon <k.vanloon at wanadoo.nl> wrote: >

>Ik heb Engeland nog nooit serieus genomen.

Wales, Scotland & Noord-Ierland wel dan?

>Een eiland, welke zich altijd geisoleerd heeft.

Nogal een generalisatie. De UK is een volledige
partner binnen EU en neemt dit zeer serieus getuige de
explosie die Blair ten toon spreidde toen hij er
achter kwam dat Schroder en Chirac een deal achter
zijn rug om hadden gedaan.

<<<Een verouderd gezondheidszorgsysteem,
landbouwbeleid enzovoorts en een blair die zich
sociaal democraat noemt en alleen met asociaal gedrag
komt.>>>

De NHS is nu niet beter of slechter dan in Nederland
en is nog steeds voor een deel gratis gezondheidszorg
voor de hele bevolking. Waar ik mij in nederland blauw
betaal aan belasting kan ik hier rustig bij de
huisarts en tandarts naar binnen lopen. Het verschil
met de Conservative Party is natuurlijk heel klein en
de Liberal Democrats is eigenlijk de enige progressive
party in de UK.

<<<Nederland had serieuse politici, maar na de klucht
van de LPF, het bipolaire gedrag van Winny en nu
continu over hetekolen lopend Emile Ratelband kunnen
we wel zeggen Tsjakka met onze internationale posite
welke ondermijnd werd.>>>

Een land krijgt de politici die ze kiest. Daar kun je
hoog of laag over springen. En in de tijd dat wij
serieuze politici hadden heeft onze internationale
positie meer schade opgelopen (Scr...?)

<<<Gelukkig hebben we de wet preventief fouilleren
zodat we het waterpistooltje van dhr. Ratelband kunnen
afpakken en hem oppakken.>>>

Ach, die Ratelband is natuurlijk niet meer dan een
moderne versie van Boer Koekoek.

Karst
(Belfast)

Everything you'll ever need on one web page
from News and Sport to Email and Music Charts
http://uk.my.yahoo.com