plan Open Software

Bert Bakker bbakker at USA.NET
Tue Nov 19 21:12:44 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zie hier 1 van de grote problemen van D66: een ander gaat er met onze
(goede) ideeën vandoor!

Marije Tjaarda - Rotterdam
---

Ja, helemaal waar. Sterker, een gelijkluidend voorstel heb ik ook min of meer
klaarliggen. Ik heb er een aantal weken terug de aandacht voor gevraagd op een
congres van netwerkbeheerders van parlementen in Europa. En het is ook waar
dat Ursie, ondergetekende, en ook Roger van Boxtel er het nodige aan gedaan
hebben, via kamervragen en debatten.
Politiek is frappez toujours, en dus had ik het opnieuw willen lanceren. Maar
ja, ik kan ook niet alles tegelijk, de aandacht gaat momenteel voor 150% naar
'Srebrenica'. En ook de collega's werken zich drie slagen in het rond. Het is
niet anders.
En dus moeten we nu niet verongelijkt zijn, maar gewoon van harte Vendrik's
plan steunen. Als je (soms) een goede winnaar wilt zijn, moet je ook een goed
verliezer kunnen zijn. Zelfs in de politiek. Goede ideeën kun je nou eenmaal
niet monopoliseren.

Groeten,
Bert Bakker.