Nawijn & Doodstraf

Martin Lentink martinlentink at D66PUTTEN.NL
Tue Nov 19 19:38:19 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het curieuze is dat wij elkaar aan het overtuigen zijn, terwijl we allen
tegen zijn. Misschien, een klein beetje, op Jasper na, die er "als mens",
soms, wellicht iets voor voelt.

Ik zou eigenlijk wel eens een paar steekhoudende argumenten vóór de
doodstraf willen horen.
Iemand een idee? Als voorbereiding op een open debat op niet-procedurele
gronden met voorstanders (Naar ik heb begrepen is 70% van de elpejeffers
vóór...)?

Martin