Nawijn & Doodstraf

Joost Wery jcwery at HOTMAIL.COM
Tue Nov 19 18:33:50 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Oplegging van de doodstraf is in strijd met het Europees Verdrag voor de
Rechten van de Mens. Ik ben erg benieuwd of Nawijn van plan is dit verdrag
op te zeggen. Zijn politieke "vader" Fortuyn was wat betreft de radicale
vrijheid van meningsuiting en artikel 1 van de Grondwet wel zo consequent.

Joost Wery

>From: "Mark Giebels" <mark_giebels at hotmail.com>
>To: HmjE at home.nl, D66 at nic.surfnet.nl
>Subject: Re: Nawijn & Doodstraf
>Date: Tue, 19 Nov 2002 09:11:13 -0800
>
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>Dat niet alleen. De doodstraf is (wat mij betreft) een regelrechte
>schending
>van de mensenrechten. En kan dus niet onderworpen worden aan
>meerderheidsbesluitvorming.
>
>Groeten,
>Mark

>Add photos to your messages with MSN 8. Get 2 months FREE*.
> [...]

MSN Zoeken, voor duidelijke zoekresultaten!
http://search.msn.nl/worldwide.asp