Nawijn & Doodstraf

Bart Meerdink bmeerdnk at TELEKABEL2.NL
Tue Nov 19 18:14:58 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ja, dit is weer een mooi voorbeeld van de verkeerde instincten die een
verblijf in de tweede kamer kweekt.

Het leeuwendeel van Thom's reaktie is procedureel van aard, leuk in de kamer
om iemand af te branden, maar wie heeft er verder een boodschap aan?

Dit terwijl het onderwerp zo gemakkelijk inhoudelijk aangepakt kan worden,
het is nooit weg als je een paar mensen van die 40% kunt overtuigen dat het
alleen maar demagogogie is en dat we met de doodstraf niets opschieten.

Thom's reaktie: http://www.d66.nl/nieuws/tknieuws/archief/000810.html

Bart Meerdink