Wie steunt mijn protest tegen het doordrukken van de Reorganisati es?

Aris B. B.Aris at TK.PARLEMENT.NL
Tue Nov 19 07:30:25 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Lijsters,

Ik ben behoorlijk gefrustreerd en giftig over hoe, terwijl tientallen, ja
honderden actieve kaderleden (met relevante ervaring, kennis, en analyses)
letterlijk buiten op de stoep stonden, het HB en de Congresleiding binnen de
ingrijpende reorganisaties van de Vernieuwingagenda doordrukten.

  Ik verwijs naar mijn stuk hierover op het "Democraten-Nu-discussieforum",
en vraag jullie steun voor mijn verzoek via de Geschillencommissie aan het
HB:

*) Bevries de partij-organisatie op de status quo ante (van 15 november
jl.);

*) geef het kader de gelegenheid, zich in plaats van reorganisatie-gedoe,
ten volle te kunnen wijden aan het vele campagnewerk;

*) doe op het Voorjaarscongres de echte besluitvorming over de
reorganisatie, zodat alle mensen die dat willen, echt kunnen mee-beslissen
in plaats van buiten op de stoep te kleumen.

Bernard Aris