Nawijn & Doodstraf

Aris B. B.Aris at TK.PARLEMENT.NL
Mon Nov 18 18:35:23 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Louis,

dat hoeft niet;
het journaal wees erop dat de EU bv. Turkije niet toe wil laten zolang ze de
doodstraf houden; dat alleen de SGP en de CentrumDemocraten de LPF-KIEZERS
(en hun lijsttrekker Nawijn) in dit standpunt bijvallen; en Balkenende heeft
ministertje Nawijn ook al bestraffend toegesproken op het NOS-journaal. En
Thom staat nu de media te woord om zijn woede over dit standpunt te uiten;
NOS wist ons standpunt al.

Nawijn wil het alleen toepassen als er "geen reden" opgegeven wordt; hij
wacht dus niet af of Volkert van der G. meer gaat zeggen naarmate zijn
proces dichterbij komt.